Friday, December 5, 2008

Assalamualaikum....












Assalamualaikum....
Hehehe..... 5/12/2008..... Today is Friday....
First time aku berjinak - jinak ngan blog ni.... tu pun kawan aku yang ajar....
Saje je ambik kesempatan sempena ketiadaan boss aku.....
Kalau die tau kaw -kaw aku kene......
Bosan duk kat opis ni bukan takde keje tapi malas nak buat keje....
Almaklumlah gaji dah dapat....
cube tengok time nak dekat gaji, semangat tak ingat.....
Kat opis aku ni pelik sikit .... ari jumaat kene pakai uniform T-Shirt merah....
Kalau miss 3 minggu tak pakai .... selamat sejahtera la gamak nye....
Member member lain cun cun pakai baju kurung.....
Kite orang kene pakai T-shirt merah ni....
















Ni la tempat keje aku....


















Selamat......
Okla jumpe di lain blog.... Caw Cin Caw













1 comment:

@e_da said...

welcome to the club yatie.. teruskan update tau...cayooookkk cayooookkk