Wednesday, December 17, 2008




Assalamualaikum.....
17 Disember 2008. Ahad .... biasala kan kenduri kahwin.... boleh dikatakan setiap minggu ade je jemputan for my family .... so aku pun ambil kesempatan joint sekali saje nak makan nasi minyak.....

Nak dijadikan cerita.... hari tersebut ade kenduri kat Kuala Selangor.... aku, mak, abah, adik-adik dan anak ku sayang pergi la ke kenduri tersebut..... habis je kenduri adik aku ajaklah pegi ke Bukit Melawati terlanjur dah sampai ke Kuala Selangor.... ikutkan malas nak pergi tapi pergila jugak memandangkan satu kereta....
Sesampai je kat sana kami singgah dulu kat Masjid berdekatan solat Zuhur dulu... sempat gak la bergambar dlm masjid tu....



Selepas itu, terus beli tiket kat pintu masuk Bukit Melawati untuk menaiki tren menuju ke atas Bukit Melawati tersebut... syok gak macam naik roler coaster....
Tercngang - cengang anak aku nasib baik tak nangis....



Sampai je kat sana kite orang melawat la muzium Bukit Melawati dan ade serangan beruk berlaku.... jinak beruk beruk tersebut.... banyak tak terkira.... terjerit jerit anak aku termasuk gak aku.... pantang nampak makanan habis mereka - mereka terjah....
Tapi... sambil kene terjah tu sempat gak kami ambil gambar die buat kenang - kenangan....
hehehe.....
Dalam pukul 5.00 petang kami bertolak pulang kerumah.....
sepanjang jalan dalam kereta si kecil yang dua orang tu tertidur.... penatla kot...






Ok la itu saja story Bukit Melawati .... see u to another blog....




1 comment:

@e_da said...

salam yati... bagus ko dah mengupdate... syoknyerr jalan2 1 family kan...